07. Vänner


Jag är så glad över alla mina vänner. Mina gamla vänner från barndomen, mina vänner jag lärde känna i gymnasiet och mina nya vänner från tiden här i Norge och på Upper Crust. Alla fyller en viktig del i mitt liv och nu när jag lärt känna så många nya härliga personer så känns det oerhört trist att lämna vardagen här och på jobbet där jag får träffa alla fina som alltid får mig på humör med deras historier, skämt och att de bara är där och är sig själva. Samtidigt ska det självklart bli underbart att få komma hem, till mina oldies but goldies som jag värderar så högt, som jag inte skulle kunna andas utan och som ger mig det lilla extra. Tack alla fina för att ni är dem ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback