04. Vad bjuder jag på för mat?

Kära vänner.

Jag vill såå gärna vara duktig på att laga mat och baka. Men sanningen är inte med min vilja. Jag kan allt slänga ihop ett par farligt goda muffins och få till en kladdkaka. Eller göra min paradrätt på 10 minuter, kyckling, wokgrönsaker, ris och lite crème fraiche och sweet chilisås. Men det är att slänga ihop, det är inte att laga... Däremot lyckades jag med en finfin köttfärssås efter ett försök som inte smakade himmelskt. Så vad jag bjuder på när jag vill få till en trevlig kväll framför middagsbordet. Tjaaa... säkert hemmagjord pizza, för det är snabbt, enkelt och SÅ mycket godare än köpt pizza. Dessutom så vet jag ju vad som ligger på den, så att säga.. Men, vill ni ge mig en omtänksam gåva någon gång som ni själva får ut av senare? Matlagninskurs! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback