Norge vs Paradiset?


Hej alla vänner!

Nu håller jag på att vända tillbaka dygnet. Jag har jobbat natt från i måndags 22:30-8 till imorse... Kom alltså hem runt klockan nio, nu är klockan snart halv ett... Ja, inte många timmar sömn nu, men hellre zoombie en dag än att gå runt och yra på nätterna i en väcka. Nu kör vi. Frukost nu med té, flingor och kultura, hähä, och lite kiwi som förhoppningsvis ska kicka igång mitt immunförsvar och bota mig från förkylningen, som hindrar mig från att träna. Jag har satt upp ett mål. Eftersom jag nu ÄNTLIGEN har investerat i gymkort här i Oslo, på Elixia, grymt träningställe, love it, ska jag komma i form hade jag tänkt, jag ska dansa mig svettig på zumba, långsamt plåga mina muskler på styrka och core och på total ska konditionen trimmas och när jag har handlat mig ett par nya skor ska jag inviga spinningsalen på Colosseum. Minsann, i sommar ska jag ha Sofi Fahrmans vältrimmade former och mage. Hehe, kanske inte. Men mer realistiskt att se sund och hälsosam ut á la Sofi än att försöka se dödsläcker ut á la VS, inte för att de ser ohälsosamma ut men hur mycket jag än skulle träna eller banta så skulle det inte fungera. Mina vänner generna är tyvärr inte villiga att ge mig det utseendet. Lite kraftigare benstomme, om man får säga det på ett fint sätt, men jag är inte bitter ;)  Nu ska jag bege mig ut i snöyran och spana in rean. Lön och rea, oh de la ly. Måste sysselsätta mig så jag inte somnar, shopping, tvätt och städ kommer dagen bjuda på innan Linn kommer från jobbet, då blir det filmmys, det är vi värda. Jag efter en veckas nattjobb och Linn efter en veckas dubbelpass. She's crazy but I like it, loca loca loca ;)

bild: SofiFahrman


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha! Jag tycker dock du är fin som du är Chatrine! :) hoppas allt är bra, puss och kramen

2011-01-08 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback