Neste stasjon - Majorstuen


Hej vänner!

Back at Sorgenfri är jag nu, har ätit pasta med tillhörande pastasås. Satt bra efter 3,5 timmar på ett tåg, som var ovanligt varmt, men i tid. Härligt. Som vanligt hade jag den vanliga Norgeångesten jag får när jag åker tillbaka men den börjar redan släppa, skönt. Förstår inte att jag aldrig vänjer mig och slutar tjuta som en liten lipsill, men är väl så att tanken på att lämna de man älskar alltid kommer tillbaka och retas med en. Men, nu ska jag slänga in en tvätt i maskinen om det finns någon ledig och sedan trampa iväg till Colosseum för lite träning. Total står på schemat och det ska bli så kul :) Kommande veckan är fullspäckad med jobb och förhoppningsvis lite träning och andra trevligheter :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback