Myspyyys


Åh, gillar att ha min pojkvän här i Oslo och att vara leeeedig. Efter 12 dagars intensivt jobbande är jag vääärd en ledighet tycker jag! Vi har strosat på stan, fikat på United Bakeries, mitt favoritfik, lagat god mat, shoppat, kollat på film och haft massa massa kos. Så härligt. Ett zumbapass hann jag med igår också, love it. Invigde mina nya fina nike också, de var helt toppen! Men stället jag köpte de på, fy så uselt. Har nu varit inne på 3 av de butikerna som ingår i kedjan och herregud, det blev bara sämre och sämre, inte nog med det, personalen var ännu sämre än butiken, tänk er! Så hade det inte varit för ett presentkort så hade jag aldrig sponsrat den kedjan med ett korvöre, fytusan!

Men, nu ligger Stefan och vilar, han fick visst lite "migrän" efter en stund på stan, lite jobbigt att knata i affärer för länge antar jag ;) Så jag har satt på Elton John som lite skön chillmusik, packat lite och fixat inför morgondagen. 7:25 rullar tåget, förhoppningsvis, iväg mot Kristinehamn. Ska bli skönt att komma hem några dagar och träffa familjen igen.

Vi ses i Värmland :)

Kommentarer
Postat av: fille

ser jag fram emot :D ringer när jag har slutat i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback