02. Min första kärlek

Love, My Very First Love. Tricky. Tricky. Very Tricky.

Var det kanske någon av alla killar som jag hade någon secret crush på under låg och mellanstadiet? Räknas det som kärlek? Eller var det bara lite småpirr och fjärilar i magen som jag hade när någon av dessa snygga killar gick förbi? Eller är det killen som jag gick och hade en très très très secret crush on under hela högstadiet? Killen som alltid gav mig fjärilar i magen när han gick förbi och orsakade en mycket rodnande och fnittrig Chatrine? Killen som jag innerst inne verkligen hoppades skulle bli min? Killen som jag så länge varit intresserad av och onekligen kär i? Killen som idag, 7 år senare, är min pojkvän sedan tre år? Killen som jag fortfarande får fjärilar i magen av och som stundtals driver mig till vansinne och som alltid, alltid, får mig att kikna av skratt? Det skulle jag nog vilja kalla min första, riktiga, kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hihi, vad gulligt :)

2011-02-28 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback