01. Mig själv

Vem är då jag? Chatrine Marianne Gustavsson, född 29 Juni 1991 med massa svart hår på huvudet och mörkt blåa ögon.  Håret blev med tiden ljusare och sedan mörkare igen, ögonen har bara blivit ljusare och ljusare med åren. Det var väl den konkreta faktan. Så frågan som egentligen lyder, vet jag vem jag själv är? Jag skulle vilja säga det. Jag är en målmedveten, envis och nyfiken ung dam som tycker om att ta dagen som den kommer samtidigt som jag älskar att ha saker planerade. Jag älskar att ha ordning omkring mig men är en riktig rotnisse som sprider saker runt mig som en virvelvind. Att träna för mig är en självklarhet och någonting jag njuter av men en kväll i soffan är också min kopp té. Jag älskar att dansa tills svetten rinner med mina fina vänner och jag uppskattar också lugna hemmakvällar med föräldrarna. Jag är en riktig pluggis som älskar att lära mig nya saker och anser att dagarna blir så mycket mer med lite fakta och nya erfarenheter, men jag trivs också med att slippa ha flera prov och inlämingar efter mig. Jag är otroligt hemmakär men också äventyrslysten, jag flyttade till Norge för nästa ett halvår sedan, helt ensam utan att känna en kotte i detta kalla men vackra landet. Jag är mycket blyg av mig men älskar att lära känna nya härliga människor, som jag gjort detta halvår. Jag är mycket rädd och osäker samtidigt som jag anser mig vara modig och ha ett självförtroende och skinn på näsan. Jag är lite av båda sidor, en blanding av sött och salt.

Nu är frågan, vem är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback