you can't see my heart beating

I två dagar har väckarklockan plingat vid 04:40. Imorgon är det 03:40 som gäller. Hej och hå. Stod i kassan första gången idag och expiderade kunder. Gick galant för att vara the very first time! Sa jag att söndagar är den mest stressiga dagen då alla inrikesresenärer åker hem eller någon annanstans? Mitt hjärta slog som en rädd kaninunges. När jag kom hem halv fyra var jag helt slut, så efter lite mat i magen sov jag så sött i någon timme och tog sedan en timme till Nannestad på en och en halv timme i solen. Lovely. Nu äter jag igen och ska hoppa in i duschen för att sedan hoppa i sängen! Dagen börjar ju som sagt tidigt imorgon och det är hårt, men det är kul och jag tackar SSP för den otroligt generösa rabatten som ger mig en valfri gratis kaffe när jag vill!

Kom just på att jag varit här en vecka nu, tiden går snabbt, inte sant?

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: fille

tyckte inte att veckan gick så snabbt jag..

2010-09-12 @ 23:02:17
Postat av: F

Jag vill meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed! Saknar dig så att jag tror jag dör! här är det bara bajs, fult väder och jag hostar så att jag inte ens kan sova. Bli chef så anställer du mig sen, ok? ;) puss

2010-09-13 @ 09:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback