what a day


Åhhh, sitter och andas ut efter en heldag i köket på jobbet. Var egentligen inte tänkt att vi skulle göra så mycket, vi är ju på upplärning nu, men det var en man kort så vår handledare var tvungen att hoppa in, vilket betydde att vi med fick göra det. Dagen har gått i ett och det har varit mycket roligt och värdefullt också, känner mig redan hyffast varm i kläderna och tror jag kommer trivas alldeles ypperligt där i höst :) Nu är jag helt slut, har ätit och duschat och inväntar i princip natten. Imorgon hoppar jag på bussen 05:50 till Gardermoen, skulle egentligen börja kvart i sex där, men eftersom jag bor lite off så går tidigaste bussen inte tillräckligt lidigt. Too bad. Nu ska jag koka mig en kopp té och sätta på någon härlig film. Dagarna går lättare och lättare här borta och idag har jag inte ens haft nära till gråten som jag haft tidigare på grund av längtan efter nära och kära. Eller, där ljög jag... När jag satt på bussen hem idag och tänkte på när jag & S var på Kreta förra året började allt underläppen darra till lite. Men, jag är inte här förevigt, utan detta är mitt lilla äventyr i väntan på att börja plugga, som eventuellt blir nästa höst :)

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: josephine

Lycka till! Det kommer gå fint för du är grym ;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback