the end's not near, it's here


Nu har det kommit ikapp mig. Jag hade nyss ett tårfyllt farväl, nej vi ses snart, med min älskade kusin. Kommer sakna dig quite terribly. Du är den starkaste jag vet och jag vet att du kommer rocka K-hamn, njut av ditt sista år med trygghet i skolan och kom och hälsa på mig ofta!

Från Ikea fick jag med mig mycket mycket nödvändiga saker. Även ett par jeans och smått och gott från Bergvik. Kommer få bra användning av det, fyndade ett tokfint löparset innehållandes tights samt vindjacka från adidas. Great. Användandet av setet när jag tränar kommer leda till att jag kan använda jeansen jag köpte, som var lite små. Min ordinarie storlek är lite tight såhär efter sommarens frosserier! Men nu ska jag komma in i rutinerna igen och förmodligen cykla 45 min enkel tur till Gardermoen. Fast, kommer dock inte få med cykeln nu. Så får bli buss, haha. Dessutom är ju godiset galet dyrt i Norge så min kommande snålhet tillsammans med mitt nya, nyttiga, liv kommer bli en bra kombo. No sweets.

Det sista skall packas ihop nu och sedan ska jag börja stuva in allting i bilen, tidig avgång imorgon. Först ska jag dock avnjuta en sista kväll med min fina skatt Stefan. Eftersom jag flyttar har jag sista ordet gällande maten så jag har bestämt att det ska få bli home-made-pizza-evening. Gooodie!

Love c


Kommentarer
Postat av: c

Kan bara säga detsamma! :) Det skulle faktiskt inte förvåna mig om jag hamnar där jag oxå så småningom ;)

Lycka till nu! Vi hörs!!

.. och du, blogga så jag vet hur det går :)

love

2010-09-04 @ 18:28:18
Postat av: Anonym

Jag har förvandlats till världens största mes de senaste 24 timmarna, såfort någon nämner dig börjar jag böla. Kan köpa med godis till dig ;) cykeln fixar vi cokså!Q Ses om två-tre veckor..

2010-09-05 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback