Oslo

Mina vänner, Oslo är en otroligt vacker stad. Idag tillbringade jag några timmar där, först strosade jag runt allene, köpte en grymt söt tunika/klänning på Zara. Inte det nödvändigaste kanske, men ack så söt. Efter en stund mötte jag upp Jessica, vi styrde vidare in mot stan och mötte sedan Linn och hennes vän från Västerås. Vi satt ute i solskenet och fikade, så härligt att känna solen bränna mot ryggen, dessvärre är det säkert sista gången för i år. Runt två åkte jag och Jessica tillbaka, hon till jobbet och jag hem! Mycket trevlig dag! Resten av dagens timmar har jag ägnat åt löpning, promenad, postat brev till mormor och storstädning, strykning och matlagning. Är en perfekt desperate housewife. Imorgon är det upp tidigt som gäller, skall befinna mig på Gardermoen kl 5:45. Det ni sjusovare!

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: fille

jag vill ha brev!

2010-09-15 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback