Norway


Framme i Norge! Nu ligger jag i sängen, datorn på mini-strykbrädan som jag införskaffat på IKEA och planerar morgondagen. Morgonpromenad, bankomatbesök, frukost och Jessheim står på schemat än så länge. Jag måste erkänna att känslan av att ha flyttat, till Norge dessutom, är ganska galen. När jag var ute och spanadese in omgivningarna förut undrade jag vad tusan jag gett mig in på. Här är jag, har flyttat till en stad och ett land där jag inte känner en kotte. Oh de la ly. Förhoppningsvis träffar jag några sköna arbetskamrater på onsdag när ja ska på introduktionen, sedan måste jag också säga att mina kollektiv-vänner verkar hur trevliga som helst. Det här kommer bli bra. Jag kom iväg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback