Must have


Detta härliga uttryck must have har fått en annan innebörd nu när jag flyttat hemifrån. Det som tidigare kunnat användas som must have kan ha varit ett par fina heels, en fräsh tunika eller något läckert smycke. Detta är min must-have-lista. Enjoy.

- Gummistövlar med skön fodring
- Regnställ, gärna ett snyggt sådant.
- Paraply modell större.
- Riktigt varma vinterkängor, får gärna ha utseendet av ett par fina bikerboots.
- Vind- och vattentåliga varma vantar.
- Decilitermått
- Konservöppnare
- Bussar som kör de tider jag vill och som matchar mitt arbetsschema.
- Min cykel som för tillfället står på Löwenhjelmsgatan.
- En bil...
- Mina nära och kära.



Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, kraken! Kan dock inte undvika att le lite åt det hela. Välkommen till verkligheten passar inte heller att säga, med tanke på att man snart sitter där själv och kokar nudlar i vattenkokaren och önskar att man bokat in en tvättid. Följer dina vardagliga äventyr här på bloggen och hoppas att jag snart kan komma och hälsa på. Helst har jag hittat ett jobb och rent utav flyttar in. Ha det så gott! Kramar

2010-09-14 @ 14:03:12
Postat av: chatrine

Haha, nudlar i vattenkokaren, big no no! Däremot har mina housies använt min fina kökshandduk jag fått från farmor som det är monogram och allting på som disktrasa när de spillt kaffe. Tror du jag kokade av vrede när jag upptäckte det? Eller när någon iddi steker något i MIN stekpanna och lämnar den oljig och snuskig. Fy fan! Så kom hit och höj min levnadsstandard med din närvaro! Puss. Ps. Jag spanar på piloter varje dag... Tyvärr är åldern 40+ :(

2010-09-15 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback