miss you


Idag bär det av till ikea för att spendera pengar på knivar, bestick, glas, tallrikar mm. Inte det roligaste enligt mig, men ändå, ett steg i en bra riktning! Nu närmar det sig, imorgon flyttar jag till Norge. Hihi!

Igår hade jag besök av Caroline och Louise, två av Kristinehamns highlights. Jag hade kvällen till ära "slängt ihop" chokladmuffins. Fast jag slänger aldrig bara ihop något, jag måste kämpa med dem och det tål inte mitt tålamod. Well, en mycket fin kväll som gjorde mig sorgsen eftersom den påminnde mig om att jag inte vet när jag träffar dessa fina tjejer igen, eller  någon annan heller för den delen. Hur ska jag överleva utan alla mina fina tokvänner? Kom och besök mig!

Nu ska jag slänga i mig, för det kan jag minsann, frukost och sedan bär det av till det välkända varuhuset! Puss


Kommentarer
Postat av: c

<3

2010-09-04 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback