Love this life


Stefans födelsedag. Frukost på sängen till honom och en present som gynnar oss båda, en resa till Liverpool eller London någon gång framöver. Något att se fram emot och planera. Like. En heldag i Oslo med promenad i slottsparken, chailatte och chokladcroissant samt shopping. Vill bo i Oslo. Vacker stad. Nu dricker vi gott vin, har stekt fläskfilé i vitlökssmör och har homemade klyftpotatis i ugnen och sallad med fetaost. Mmm-mmm-mmm! Sedan blir det filmmys med godis och popcorn. Sa jag att jag älskar sambolivet? Tyvärr åker min vackra hem till Kristinehamn imorgon och jag blir all alone igen. Men den som väntar på något gott... Jag kommer hem 14 oktober och den helgen blir det min studentpresent - Mamma Mia. Blir perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback