och allt jag hör är regnets smatter mot rutan, planens muller och jeff buckley

God morgon!

Ännu en helg här i Norge är över. Nu har jag varit här i över en månad. Tiden flyger iväg. Helgen har för övrigt varit mycket fin. I lördags rullade familjens bil upp på grusvägen här och om det var kul att träffa familjen efter en månad. Fika och matuppackning bestod lunchtimmen av och sedan for vi iväg in till Oslo. En upplevelse när min far som är en riktig småstadsbo körde i Oslos tunnlar och speciellt Akers Brygges parkeringshus. HAHA. Då fick hela familjen bita sig i tungan några gånger för att inte bryta ut i totalt asgarv. Som sagt, mycket härligt att vara med familjen. Dageni Oslo bjöd på smakprov, för dem, av vaffel med brunost, shopping, goooott fika på mitt favoritcafé och lite godis. När vi kom hem hit igen så åt vi kalops, förstår ni kära vänner hur gott det smakade med kalops, potatis och gelé när man har levt på varma koppen, bulgur, sallad och bröd? Åh! Ja, en fin helg som avslutades med ännu en avsläppning på Gardermoens avgångsterminal med ännu en klump i magen ännu en söndag. Jobbigt, men hey, kommer ju hem nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback