I keed dancing on my own


Lördag är det idag, vilket innebär att jag är fri som man säger här i Norge. Min lediga dag skall spenderas i Oslo, on my own, mina två fina vapendragare är hemma i Sverige! Skall strosa runt, fick lite väsk-bidrag av mamma och pappa när de var här sist, såg en gudomligt fin väska inne på Zara. Sedan fick jag nys om att en tjej på jobbet köpt en Mulberry från shopen på Gardermoen, kanske skulle spara slantarna och slå till på en BAYSWATER om några månader? Den kommer jag ju kunna använda tills döden skiljer oss åt... Frågan är bara, oak eller black? Eller en Alexa? Åhhh, ser så mycket fina väskor varje dag. En annan kul sak jag gärna kikar på när människor handlar av mig på jobbet är deras plånböcker, åh! Vill ha en ny fin! Men, först och främst är det ju visning om gäller, håll tummarna!

 

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, oak!!!!!

2010-10-24 @ 00:12:26
Postat av: Erika

ih! jag tittar också jämt på kundernas blånböcker :D

2010-10-24 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback