Andas ut


Så var den här, höstförkylningen. Ett teckan på en utsliten kropp? För kalla kläder eller bakterie? Vilket det än är så är jag glad att jag har två dagar ledigt innan jag kör igång med en monster helg. Brämhults apelsinjuicen är uppdrucken, too bad, så ska pallra mig uppåt för att koka igång några koppar té och ta mig något gott att äta. Igår var det kanelbullens dag, finns det några smaskiga kanelbullar i Norge? Nä, i alla fall inte på Gardermoen, som har blivit mitt nya hem. Men tack och lov så låg det en ny tidtabell i brevlådan igår och jisses, hur mycket bättre som helst. Överlycklig! Förutom té och film skall dagen ägnas åt att vakta min mejl. Jag har skickat ut huur mycket mejl som helst på olika boenden i Oslo. Vill flytta nu!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också flytta! Wanna be my room mate?(a)

2010-10-11 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback