Valentine's day

God kväll på er!

Nu är jag hemma i Kristinehamn, säga vad man vill om denna stad, men när jag rullade in med tåget i torsdagskväll och såg ut över Varnumsviken och hamnen när alla ljus reflekteras i Vänern så var det väldigt vackert. Good to be home. Ännu bättre var det när världens finaste pojkvän mötte mig på stationen. En månad sen sist. Sedan dess har helgen rullat på med fikamys, middagar, släkthäng och lite party. Någonting jag undrar idag är varför jag headbangade igår på Mastis. Min nacke mår inte bra. Det gör inte resten av min kropp heller. Ett tecken på att jag blivit för gammal eller att jag helt enkelt har levt lite vääl snålt när det gäller alkoholen i Norge? ;) Nu ska jag återvända ner till soffan och familjen och se på Valentine's day ännu en gång idag. Ny favoritfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback