november den andra


Jag har snart bott här uppe i 2 månader, tvååå månader. Tiden har gått så sjukt snabbt samtidigt som det känns som att jag bott här hur länge som helst. Dagarna går så snabbt och jag gör inte  mycket mer än att jobba, äta, sova, kolla Gossip Girl och vara i Oslo och mysa med mina vänner. Förutom i helgen, då hade jag finbesök av min fina fina kusin. God middag, vin, filmer som slutade med en snyftafton. Känner ni för att rensa tårkanalen rekomenderar jag Dear John och My Sisters Keeper. Måndagen började med jobb 6-14 för att sedan åka in till Oslo med min donna. Lite shopping och goood fika hann vi med innan vi tog tåget hem. Vinmonopolet hann vi också titta in på och inhandla kvällens dryck. Men ärligt talat, varma koppen med ostbågar? Jag vet inte jag. Ost och broccolisoppa med ostbågar, ost med ost. HAHA. Nu är två tvättmaskiner körda och tvätten är upphängd, nu samlar jag energi för en dusch, tidiga morgonar heela veckan fram till 11, då kommer jag hem :)

Kommentarer
Postat av: fille

egentligen kan du ju inte uttala dig eftersom du aldrig prövade kombom ost med ost ;) konstigare kombinationer finns!

2010-11-02 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback