mysig söndag

Go' kväll!

Klockan sju imorse satt jag på bussen på väg till Gardermoen för ännu en arbetsdag! Solen började gå upp på andra sidan flygplatsen och det var så vackert att se den rosa himlen och de svarta träden, planen som lyfte och flygtornet som alla var så fina kontraster mot himlen. Åh. Livet på en pinne, extra lyx med dunjackan som ett täck runt mig också. Deiligt! Jobbet gick finfint, massa skratt som vanligt och jag trivs mycket bra, har galna arbetskamrater, på ett positivt sätt! Efter jobbet var jag slut, sov på bussen hem och höll på att sova förbi min hållplats, gick bra ändå. Dammsög kjökkenet och moppade rent sedan knackade det på dörren och mina roomies hade dukat upp med pizza och cola, åh! Hur bra är dom inte en söndag som denna? I gengäld kokade jag té och bjöd på min hembakta muffins som har blivit mycket uppskattade, great! På torsdag åker jag hem, hjeeeeem till Kristinehamn. Fyra dagar. Uppgång 04:10 hveeer dag. Tidlig kassevakt hver dag. Fifan! Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback