kreativitet


Idag klarade jag & min prins Steffen av Örebro. Mysig stad och mysig dag! Imorgon styr jag och mamma in till Karlstad. Jag vill till Ikea, det vet inte mamma om än. Tékanna samt ritsaker från barnavdelningen ska jag ha. Jag vill måla. Jag vill vara kreativ. Jag vill kunna måla. Det skall läras i Oslo. Inspiration baby inspiration. Ja, ni läste rätt. Oschlo, baby, Oschlo. Jag skall flytta. Till OSLO. Till Majorstuen närmare bestämt. Roommate? JOHANNA! Jippie! Kommer bli hur bra som helst detta! Schlalom, baby, schlalom!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag l ä n g t a r! Wihi snart är staden våran!

2010-11-17 @ 23:04:09
Postat av: Malin

men jag vill ha dig KVAR här Johanna! Eller så joniar vi er till våren;) will see.. hur går det annars för dig chatrin?;) puss

Postat av: liumingzhu

men jag vill ha dig KVAR här Johanna! Eller så joniar vi er till våren;) will see.. hur går det annars för dig chatrin?;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback