run for your life

Efter två timmars biologistudier i solen satte jag mig på cykeln och trampade ut till A9. Det nya spåret är toppen (har än så länge bara testat 6km) och jag klarade att springa hela varvet. Det är inte ofta jag klarar att hålla igång ett helt varv, oavsett längd, utan sällskap. Men idag hade jag gett mig fan på det och se så bra det gick! Skönt att få andas frisk luft nu när det är ett rent helvete i skolan och jag kunde inte annat än le när jag cyklade ut dit, med solen i ögonen och bra musik i öronen. Det gäller att ta tillvara på dessa stunder! Nu ska religionsarbetet skrivas klart och sedan är det Hollywood-fruarna som gäller. Måndagsnöje när det är som bäst!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback