Nu är det fredagsmys

Det finns en dag då man kan andas ut. Det gör jag verkligen idag, för det är jag värd efter att ha skrivit biologiprov i två timmar. Hade panikångest inatt och såg nukleotider flyga förbi samtidigt som jag försökte komma på hur sekvensering går till. Men, det kändes riktigt bra på provet! Kom till och med ihåg små detaljer som jag alltid missar annars. Jag är nöjd. Nu sitter jag i min gosiga gungstol och kikar på min pojkvän som ligger och sjunger i sängen och smaskar godis. Vi har nyss kommit hem från tacobuffé, godisshopping och filmhyrning. Himla härlig kväll detta! Imorgon är det jobb som väntar och franskplugg efter det, trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: fille

kanske ska ta mig en tripp till the black pearl i morgon då:D

2010-05-08 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback