den blomstertid nu kommer

Häggen utanför blommar, gräset är grönt och det doftar som det ska. Sommaren är på ingång och jag älskar det. Denna veckan har flera tunga skolarbeten och prov avklarats och jag känner mig flera kilo lättare. Imorgon ska jag njuta av nuet och skratta till jag får magknip, Göteborg och Liseberg skall besökas med Fysik breddnings kursen, kommer bli riktigt kul! Helgen skall ägnas åt fysik och en hel 150 poängskurs som skall repeteras, på måndag smäller det. Sedan är det inte mycket kvar. På torsdag åker världens skönaste gäng ned till Halmstad bestående av mig, Felicia, Louise, Olle, Sebastian och eventuellt min tuss! Tylösand ska bli vår pic-nic-plats, uteserveringar ska förgylla våra kvällar, Östra stranden kommer bli destinationen för mysiga promenader och sist men inte minst, Fredrikas bal på Tylöhus ska beskådas. Hon kommer vara så fin, så fin, min bästa vän.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback