saturday's work


Se där se där. Fick tummen ur idag, finally! Dagen har bestått av PA, PA, PA. Fick igång ett skönt flow och det har rullat på fint idag. Har kikat riktigt mycket i en fysiologibok jag fick låna av Stefans mamma Ellen, thank god! Den hjälpte mig bena ut sinnesceller och nerver riktigt bra! Inte nog med att det rullar på, det är kul och intressant med. Hudläkare nästa?

Nu har jag dock lagt ned för dagen. Kvällen är här och jag inväntar min skatt som jobbar för tillfället. Middag skall lagas och jag har varit världens gulligaste flickvän enligt mig själv. Jag har inhandlat öl till min pojkvän. Så det skall han få njuta av efter sitt jobb, snällt va? ;) Annars ska jag agera chaufför ikväll, mamma & pappa är ute på galej nämligen. Vilket direkt fick mina tankar till mor-dotter kärlek. Eller kanske mest min mammakärlek. Det finns stunder, som idag när jag satt vi köksbordet och studerade. Koncentration och tystnad är a och o för mig för att få göra ett bra arbete. Det förstod inte min mor när jag så snällt bad att hon kunde gå ut. Det diskades, det slamrades, det dammsögs, det micrades, det städades... Jag var arg som ett bi och mycket irriterad. Så vad vill jag ha sagt med detta? Jo, det är nog ingen som kan få mig så irriterad som min mamma, men samtidigt heller inte någon som kan få mig på så gott humör och få mig att skratta som hon kan. Så när jag lämnat av mina föräldrar där festen äger rum, så ville mamma se att jag kom i väg ordentligt, hon stod alltså i vägen för att titta. Tillslut förstod hon detta och gick i väg, för att titta över axeln 3 ggr. Behöver jag säga att jag skrattade för mig själv i bilen när jag åkte iväg? ;)

Nej, nu har jag slagit ihjäl lite tid. Snart mat. Först ska jag ner och raffsa runt i godispåsen ;)

Kommentarer
Postat av: fille

haha kan tänka mig att hon duskade och dammsög sjungandes dessutom;)

Postat av: f

MISS UUUUUUUUUUUU

2010-03-08 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback