salami



Onsdagen går mot sitt slut och imorgon har jag prov i Bi B. Känns sådär. Annars är humöret mycket fint. Min bästa väninna anländer till K-hamn idag. Imorgon får vi påsklov, mitt sista påsklov, och det skall firas med middag för fyra. Bra start på lovet!

En annan positiv sak är att jag idag beställde hem ett startpaket för salamiförsäljning. Ja, ni läste rätt. Här skall det krängas salamisar! Veckan efter lovet kommer alla broschyrer och smakprover och då mina vänner är det bara att bege sig ut till vänner, familj och grannar för att skramla ihop pengar till balkassan. Ju fler korvar vi säljer, desto högre vinst får vi och mer pengar! Yey. Såg även att flertalet 3:or fick sina studentmössor idag, dock inte NV3, eftersom våra inte anlänt än, men tro mig jag väntar! Det är förresten bara 10 veckor kvar till studentens lyckliga dagar. S w e e t!


Kommentarer
Postat av: Erika

toppen Chatrine :)

2010-04-02 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback