götlaborg


Då var det äntligen bestämt. Imorgon bär det av till Göteborg. Chalmers och Göteborgs universitet skall inspekteras av mig, Louise, Olle, Basse & Daniel. Själv har jag tänkt spana in tandläkarprogrammet lite extra och eventuellt kika på läkarprogrammet med Daniel! Har ju ,som jag nämnt tidigare, ingen större koll på vad jag vill göra i framtiden men känner att dessa är två yrken som intresserar mig just på grund av att jag tycker det är mäktigt med människor som hjälper andra människor inom sjukvården och att man får träffa människor hela tiden. Hur som helst. Ska bli spännande imorgon. Slänger med datorn för att kunna arbeta på min religionsuppgift på vägen ner och får se till att packa ned lite smarrig matsäck!

Bon soir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback