Boy I Got My Eyes On You


Måndag. Skolan har dragit igång efter helgen, och vilken helg sen! Skidresan i Branäs med Natur & Friluftsliv B var riktigt kanon! Fint väder hela helgen, skön skidåkning med snabba (men sjukt isiga) spår och framförallt med ett toppengäng! Har verkligen haft the time of my life och tro mig, när man har åkt en mil på en timme känner man sig så härligt nöjd med sig själv så senare under kvällen när vi åt på restaurang så kunde jag inte annat än njuta av varje sekund. Omgivningen, maten, drycken och sällskapet. Top notch ;)

Men, måste dock medge att uttrycket borta bra men hemma bäst stämmer så otroligt bra. Det var oerhört skönt att komma hem, njuta av ost, kex, vindruvor, physalis, vin och massa annat gott tillsammans med den finaste jag vet! Kärlek.

Måste även medge att jag har fått bra erfarenheter av helgen som lärt mig att jag aldrig kommer bo kollektivt permanent i framtiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback