Keep dancing on my own

29 Juli,

Jisses, om denna sommar gått fort? Alldeles för! Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag gjort under denna sommar som överträffat sig själv, ja, inte just nu, men fleeera fina veckor har vi svenskar haft. Jobbat mycket har jag gjort, vilket har resulterat i en kost som inte är särskilt nyttig under en period av året där jag redan ligger väldigt mycket på latsidan, dock blir mina cykelturer mer och mer lika spinningpass beroende på hur jag ligger till med klockan. Gotland har jag spenderat ungefär en vecka på, om det var underbart? Mys med liten fin kusin, härliga släktingar, promenader, solsken och stranden samt shopping på gotländskt vis, vilket för mig innebär fiiina ringar. Senaste veckan har jag varit ensam hemma eftersom resten av familjen har besökt min morbror och hans båt i Stockholms skärgård. Om jag är avundsjuk? Jag faktiskt haft en mysig vecka hemma, vädret och mycket jobb till trots. Min pojkvän har varit med mig eftersom jag är alldeles för harig för att sova ensam plus att jag är mörkrädd, ingen bra kombo. Vi har sex stycken igelkottsungar som är inneboende under vår trappa ute, såå söta. Fick rädda en stackars krake igår som krypit in i en plastpåse. Jag har blivit med Clubmaster, fyndat fina klänningar och skor på rea samt umgåtts med söta vänner. Det och lite mer har min sommar bjudit på so far. Till helgen ska jag på mitt livs första bröllop och det ser jag fram emot. Imorgon ska jag ut och gå med mammi, som jag, trots våra mor-och-dotter dispyter vi har ibland, saknat mycket kände jag nu när de är hemma. Fick fin concealer och duschcrème som liten "souvenir" från Stockholm och under kvällens kopp gröna té berättade de om sina dagar, love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback