Destination Gotland


Efter en nattlig båttur över till Underbara Gotland och en god natts sömn, några timmar i alla fall, vaknade jag av att fåglarna kvittrade och att det var liite för varmt i mitt rum. Hello sunshine! Efter frukosten kom min lilla kusin och morbror hem från simskolan de varit på i Visby och kort därefter begav vi oss mot Gotlands egna riviera, Tofta strand. Vad kan jag säga? Jag, som arbetat som en tok under sommarens inledande veckor, njuter av varje sekund här på Gotland. Mysig släkt, vackert väder med 25 grader i Havet och farligt god mat.

Nu ska jag ta kvällen, imorgon väntar en ny dag som skall inledas med en promenad till Toftas stenungsbageri och sedan hoppas jag på beach och Visby!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback