your true colours



Min fina pojkvän och jag har varit tillsammans i 2,5 år. Två och ett halvt år. Jag och min mamma pratade lite om det igår och konstaterade att "honom ska du hålla hårt i Chatrine, sådana fina killar växer inte på träd". Det är jag mycket väl medveten om och jag uppskattar verkligen min fina så otroligt mycket. Inte nog med att han är oerhört omtänksam och klok så är han även den snyggaste jag vet. Han får mig att kikna av skratt och finns där som en trygg klippa när någonting är svårt. Han är min pojkvän och min bästa vän. Sådana växer inte på träd.


I see your true colours
That's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colours are beautiful


Kommentarer
Postat av: Hannah

grattis!

Postat av: oliven

ni är världens goaste :D

2010-01-20 @ 15:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback