sommaren snurrar fort men vi bara snöar bort

Nu har skolan kommit igång igen efter ett långt, välbehövligt och skönt lov! Min fina Fredrika var hemma från Halmstad, så mycket tid har spenderats med henne, vilket jag uppskattar! Like the good old days.

I skolan känns allting fint, nya kurser har startat. Religion, fysik breddning samt biologi breddning och imorgon startar natur & friluftsliv B. Känns som det kommer bli en fin vår. Vi har redan planerat att vi ska ha temafester varannan vecka. Förhoppningsvis kommer det lyckas men hur som helst trivs jag tiptop i min klass och nu är det inte långt kvar. Tänkte skriva att jag ska njuta varje dag fram till studenten, men det vet jag att jag verkligen inte kommer göra. Däremot satt jag och dregglade över världskartan som var nere på historielektionen. Jag vill ut och resa. Jag vill uppleva nya platser och nya kulturer. Åh..


au revoir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback