saturday night fever


Bonjour!


Dagen har lunkat framåt i ett makligt tempo. Lååång sovmorgon tog jag & Stefan, därefter tog jag en låååång förmiddagsavslappning, vilket innebar att jag inte gjorde någonting vettigt. Försökte mig i alla fall på lite PA. Jag har någon mental spärr gällande detta arbete alltså. Not good. Antar att jag kommer igång när jag får lite press på mig. Vilket får mig att tänka på drömmen jag hade inatt - gällande studenten. Jag hade inte någon klänning, utan fick rota runt bland mina gamla, vita klänningar. Mina naglar såg hemska ut och studentmössan, huh, det var en sådan här solskärm, den var öppen mitt uppe på huvudet. Snacka om att jag vaknade skakis. Usch & fy. Men nu mina vänner som går i årskurs tre på gymnasiet, det är inte långt kvar nu...

Ikväll blir en lugn och trevlig kväll förmodar jag, monopolspel står på schemat hemma hos Lilljan med tillhörande boyfriends. Jag har ett fasansfullt sug efter physalis så ska styra stegen till maxi, blir en lagom vinterpromenad.

Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback