2010


Det nya året är här och det gamla avslutades på ett fint och lugnt sätt. Trerätters hemma hos min bästa vän med våra pojkvänner, en utsökt middag även fast efterrätten blev något bränd, haha. Klockan tickade iväg mot tolvslaget och vi begav oss upp till Hultet där det var fest! Kul att det finns människor som tar tag i saker och ställer till med festligheter, uppskattas! Däruppe firade jag in det nya året med min finaste skatt och fina vänner. Efter ett tag åkte jag hem med Stefan som skulle upp och jobba sju imorse och tro mig, det var skönt att komma hem till tidigt och krypa ned under ett varmt täcke! Lång sovmorgon tog jag idag, gick upp när S kom hem på lunch, härligt!

Nu ska jag krypa ned i sängen och kika på Californication, en perfekt syssla en dag som denna!

Hoppas ert nyår var till belåtenhet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback