poor me


Vad ska man säga, gårdagen i Branäs tog knäcken på mig! Hur trevligt som helst med vackert väder och härligt sällskap! Med tanke på att jag åker snowboard en gång om året så känns det idag. Och igår. Jag har ont precis överallt så det tillsammans med en natt som var hemsk så var jag hemma idag och tur var väl det. Skönt med en hemma dag. Twilight, Desperate Housewives, chips, coca-cola och mys med babe har min dag bestått av. Ganska lagom vill jag påstå, men det räcker med en dag. Imorgon ska jag förhoppningsvis må bra, äta mycket och bra mat, motionera i solsken förhoppningsvis och arbeta på kvällen. Spännande förresten, det där med jobbet. Victoria's secret kommer vara på statt och ha någon show. Hm, time will tell vad som kommer hända!

Nu ska jag återgå till mitt ide och gräva mig djupt ner under täcket. Tackar förövrigt Louise som kom förbi med rosen jag fick av min kära kusin idag, tack Fille!! + extra stort tack för den fina godispåsen hon hade med till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback