Lyckat!


Var precis på väg ut genom ytterdörren för en härlig morgonpromenad. Vad stoppade mig? Couldn't find the keys. Sådant gör mig riktigt irriterad. Så här sitter jag nu, nästan en timme senare, proppmätt efter frukost och ska snart göra ett nytt försök med att hitta dem. Känslan att vara inlåst i sitt eget hem är inte rolig. Dessutom har jag massa ärenden att göra idag. Lins ska bytas, linsvätska inhandlas, en träff med Johanna är givet. Hon åker till Kina på onsdag. Kommer vara borta tre veckor. Åh, avundsjuk. Dock åker ju jag nästa vecka förhoppningsvis och kommer vara borta på obestämd tid. Huh. Det innebär alltså att det kan dröja låång tid innan vi ses! Samma sak gäller väl med de flesta av mina vänner :/ Huh!

Just det, jag hackade chili till tacosen igår, när jag var klar spolade jag bara av händerna lite snabbt i vatten. Vilket jag inte tänkte på när jag sedan satt i soffan framför fångarna på fortet och kliade mig i ögat...


Kommentarer
Postat av: fille

blev riktigt överraskad när jag läste att DU inte kunde hitta nycklarna!

2010-08-31 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback