Le Weekend


Helgen har ägnats åt arbete ute på Café Pärlan. Igår var det en springa-häcken-av-sig-dag och tack och lov fick jag skjuts hem. Hemma bytte jag om snabbt och sedan begav vi oss till Sannabadet. Eftersom min mamma, faster och tremänning fyllt 45, 55 och 30 år så bestämde den kvinnliga delen av släkten att det skulle firas med spa och relax. Sannabadet blev det och det kändes riktigt kul att min första gång där blev med mina kära och tokiga släktingar samt ett helt badhus för oss själva. Mäktigt. Två jacuzzi's, ångbastu samt vanlig bastu, vattenrutschkana, ost, kex, vin och roligt sällskap var en perfekt start på kvällen och avkoppling från en hektiskt dag på jobbet. Fem av fem toasters! Färden fortsatte mot the Pub och riktigt god mat, vin, drinkar samt skratt och massa historier. En toppenkväll med släkten! Eftersom Felicia och jag tillhörde den yngre generationen strosade vi vidare till Freddie's för mer drinkar och skratt, sedan bar det vidare mot stadens uteställe, mastis, och där blev det dans och några snopna miner när jag & Felicia upptäckte vilka som stod i kön kvart över ett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback