Friday


Ännu en vecka har rusat och det är alltså fredag, igen. Skrämmande. Dels för att jag inte vill att sommaren skall försvinna och dels för att jag inte vet vad min höst kommer att bjuda på. Men, det är ett senare problem. Jag vill i alla fall förlänga min sommar med några veckor. Gärna på någon fin ö i Grekland. Jag spanar runt lite varje dag, men har svårt för att bestämma mig och dessutom vet jag ännu inte hur länge jag jobbar. Hur som, på tal om jobb. Middagen med mina pärlor till arbetskamrater var mycket trevlig, maten var god och sällskapet muntert som alltid. Toppenkväll!

Nu skall helgens matvaror inhandlas med min mor. Mys! Men först dagens bästa: FRUKOST!

Kommentarer
Postat av: hannah

haha, jo men visst är det TS! Kan berätta att jag med har dreglat över den, och det huuuuur länge som helst med. Sen när jag fyllde 18 fick jag äntligen en glad överraskning :D

2010-08-13 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback