Circle of Life


Söndag. Om två timmar börjar jag jobba. Circle of Life spelas från min spotifylista och jag sitter i sängen och myser med en sovande pojkvän brevid mig. I fredags åt jag och mina vänner oss galet mätta på tacobuffén, drack oss om möjligt ännu mättare på drinkar hemma hos Fredrika. En härlig kväll! Gårdagen ägnade jag mig åt att fräscha till mig och sedan spenderade jag eftermiddagen och kvällen i Björneborg på bröllop. Stefans syster gifte sig i Björneborgs kyrka, som är riktigt mysig om jag får säga mitt. Ett vackert brudpar var det och ett riktigt fint bröllop med trevlig middag och en härlig trägårdsfest upplevde jag under kvällen och solen tittade till och med fram! Lite senare åkte vi in till Kristinehamn igen och under kvällens sista timmar dansade jag för kung och fosterland med fina vänner som jag träffade på Mastmagasinet! Tôppenkväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback