what a beautiful morning

08:30 ringde klockan imorse! Jag gick yrvaket ur sängen ut ur mitt rum och blev bländad! Jag har som ni säkert vet dålig syn och hade varken linser eller glasögon på mig då. Tänkte att "åhh vad solen skiner" tills det gick upp för mig att det var snö. Skrek rakt ut i förtvivlan till min pojkvän och fick göra den ännu en gång när jag snabbt kikat igenom tidningen och sett en inte allt för smickrande bild, haha! En uppfriskande promenad med Johanna var i alla fall en bättre start på dagen än det andra skräckfyllda! Kom hem rosig om kinderna, okej.. tomatröd i hela ansiktet, och gjorde iordning en frukost av hög klass till min karl. Båda mina bordskavaljerer till frukosten fick sig ett gott skratt när de kikade i tidningen. Etto-uggla & Min bror. Tackar.

Kvällens besök har gett sig av, fick finfrämmat från Sundsvall och senare droppade "min" sömmerska in som ska fixa min klänning, verkar toppenduktig så det känns kanon!

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback