ticket to rehab



Trots att jag snart fyller 19 år tycker jag fortfarande att det är lika mysigt inne i Trollskogen, Hundfjället. Alla härliga, inspelade röster med sköna dialekter som hörs från små trollgubbar här och var. Paniken hos föräldrarna när de ska envisas med att spela in sin knodd när den på ostabila ben sicksackar fram mellan träd och troll samtidigt som de skall hålla i linan ungen sitter fast i och även se till att ungen inte kraschar in i ett träd. Fascinerande!

Imorgon är det hemfärd, ska bli härligt att komma hem till de värmländska skogarna trots att det varit ett par sköna och avkopplande dagar här uppe i fjällen. När jag kommer hem ska jag pussa på min b-friend, téa med mina vänner, tagga inför en trevlig fest och skriva klart mitt projektarbete. Det sista är lite ångestladdat. Men tänk, hur skönt är det inte när det är klart? Om det nu blir det vill säga! Nej, när den dagen kommer, då skall det firas mina vänner!

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback