sälen 2010


Bonjour!

Åh, Sälen är f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t!  Speciellt gårdagen som bjöd på strålande sol hela dagen i finfina backar. På ringrostiga ben satte jag på mig slalomskidorna och begav mig ut i första bästa backe. Skall även nämnas att jag inte åkt skidor på 5 år i runda slängar. Men, det fungerade fint och efter en lång dag i backarna vilade vi en stund innan jag och min bror gav oss ut på milen. Huh, plusgrader och sol är härligt, men utan klistervalla var det ganska kört och rundans vurpa stod jag för, magplask i sista backen. Jag trodde jag skulle bryta nacken vill jag lova, obehagligt. Gliiiidet var det i alla fall inget fel på!

Annars äts det mat, efterrätter, fika, choklad, chips och massa andra onyttigheter. Det bastas och peelas, smörjs in och sovs. En härlig semester med familjen Gustavsson helt enkelt, som även innehåller en hel del skratt och klumpigheter ;)

Nämnas bör även att solen tog rejält i ansiktet igår. Jag är griljerad. Inte snyggt, utan endast halva pannan och näsan är griljerade. Rejält med.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback