räkor i ett nötskal


Underbar dag! Några få lektioner i skolan, inlämning av PA, marknadsnougat och när jag kom hem väntade 4 helfyllda kylväskor med salami på mig, tack kära vänner för att ni hjälper till med kylskåp. För er andra treor som läser min blogg, dags att börja sälja salami. Kommer lägga information i alla klassfack imorgon! Förövrigt tror jag min mamma blev mer excited än jag, haha, så vi tog en raggarrunda för salamiförsäljning och katching, det var minsann lättsålt till släkt och vänner. Så, följ mitt exempel och sälj till era nära och kära. Efter den turen åkte jag & Stefan upp till hans mysiga stuga, räkorsmörgåsar var på g. Allting var med, förutom brödet. Lyckat, så det fick bli mys på nordanvinden istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback