last day of holiday


Mitt allra sista lov går sakta men säkert mot sitt slut. Påsk har firats med släkten, skidor har åkts i Sälen, té har druckits med fina vänner, en fest har avverkats och PA har skrivits. Det har minsann inte varit något soffpotatislov det här inte. Jag har upplevt en hemsk stress på grund av PA vilket har blivit ännu värre eftersom jag vet att det bara hänger på mig själv.  Ohdelaly. Jag tror i alla fall att jag börjar se ljuset i tunneln...

Igår var vi ute i skärgården hos Olle och firade Louise som fyllt 19 år! Mycket trevlig kväll med mina fina vänner! Toppen. Efter en bilfärd i bubblan kom vi fram till stan, vi gick in på Biljarden och vände. Mastis lockade lite mer där det var mycket kul. Det är ju faktiskt så att det blir vad man gör det till. Kvällens ris, nej taggbuske går dock till personen som stod och filmade alla på dansgolvet. Vad får man ut av det? Det störde mig något så enormt och det var riktigt obehagligt. Skärpning!

Nu ska jag återgå till mitt PA. Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback