hurtig-rutten

Även denna vecka började med promenad. 06:15 stapplade jag ned från övervåningen och ut i friska luften. Jag har märkt att jag blir både piggare & gladare av min nya morgonrutin, härligt! Hets inför balen? Nej, skulle jag tappa vikt kring midjan/magen kommer min klänning att falla av så det är big no-no. Den hemska sanningen är den att vi har huur många prov & inlämningar som helst på en kort tid så jag hinner helt enkelt inte röra på mig på eftermiddagarna = sur, arg och grinig tjej. Hur som helst, hann i alla fall med en sjukligt hemsk löptur med Johanna, vi skyller på lördagens festande... Nu ska jag duscha & sedan förhoppningsvis bli hämtad av the world's greatest boyfriend. Au revoir!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback