how good it can be


Jag hade en supertrevlig kväll igår hos Therése! Skratt, minnen och framtidsplaner var väl det kvällen bestod av samt god mat och trevligt sällskap! fem av fem toasters.

Idag har jag studerat ute i solen, kyligt men det gick! Maxi har besökts och jag är lite småsugen på vindruvorna som står i kylen. Annars vill jag ut och springa, men är för lat. Funderar istället på att överraska min kärlek när han slutar jobbet, har inte sett mycket av honom i helgen så det ska tas ikapp!

Förövrigt är jag sugen på en spontantripp någonstans, Örebor, Halmstad, Stockholm. Frågan är bara när och om tiden räcker till? Nu blev det helt plötsligt inte så spontant längre!

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: f

HALMSTAD

2010-04-20 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback