even the best fall down sometimes


Jag hämtade min fantastiska klänning förut! Jag körde ensam in till Degerfors via Kga, skitväg! Helt otroligt att det tar längre tid dit än till Karlstad, fy. Mellan Kga & Degerfors började bilen spöka, den liksom hoppade fram som om jag skulle lekt med gaspedalen. Jag blev rädd. En ensam Chatrine på stora vägen, spöregn och en trasig bil. En mobiltelefon brevid sig - utan pengar! Usch, hoppades på det bästa och lyckades ta mig fram oskadd till Zari, hämtade min klänning och ringde till pappa. Nu klarade jag mig hela vägen hem men lite skakis var jag allt. Väl hemma hoppade jag i klänningen och testade olika assesoarer. Kom fram till att jag vill ändra klänningen ganska så drastiskt. Hoppas det hinns och att jag hittar någon som är skicklig på att sy. Love it anyway, men vill ju ha den perfekt.

Imorgon är vi lediga, morgonpromenad med Johanna står på schemat, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback