easter


Glad påsk allesammans.

Hade en riktigt trevlig långfredag, påskmiddag med släkten inklusive bus med kusinbarnet Thea. Efter att ha tagit en promenad i solen med S kom jag på att jag skulle duscha innan kvällens festligheter drog igång. Så efter några stressmoment kom vi i alla fall iväg till mastmagasinet, där Fredrika & Johan redan var mitt i musikquizen. Efter en stund där begav vi oss till Lillja's, förfest med fina människor, som jag gillar det. Efter att ha blivit skjutsade till stan var vi i valet och kvalet ifall det skulle bli the pub eller mastis. Det blev ingenting, haha. Kom hem halv ett och stupade bokstavligen i säng!

Idag har vi bara myst runt, tv-tittande, påskäggs-ätande, promenad i fina vädret och lite chillande. Helt perfekt dag enligt mig, som haft många pluggrelaterade helger bakom mig. Hur som haver, ikväll blir det jobb. Hoppas ni får en trevlig kväll, verkar som många skall ut och festa i detta vackra väder. Se till att knata ner till Statt & gör mig och Louise sällskap =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback