you bleed just to know you're alive


Bonjour!

Ännu en dag har passerat. Det går snabbt nu. Skolan rullar på för fullt i ett ganska så behagligt tempo, faktiskt. Jag har fått lite idéer till mitt PA, känns skönt att ha någonstans att börja. Brev ska skrivas, tal ska övas på och verb ska nötas. Det är som det brukar alltså.

Jag var på första spinningpasset på evigheter förut, kändes très bien, vill jag lova. Att cykla hem efter passet, när det är sådär höstkyligt, men ändå härligt ute och mumsa på en banan och längta hem till mammas goda mat. Det är inte fy skam det!

Fysik boken kallar på mig, dags att bädda ner sig i sängen och läsa igenom några sidor och sedan tar jag kvälla'!

bon soir mes amies!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback